Flag
Flag
  • 1. ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ

  • Κάνοντας μια κράτηση, δηλώνετε πλήρη γνώση και ανεπιφύλακτη αποδοχή των πολιτικών διαμονής, κρατήσεων, πληρωμής και ακύρωσης του καταλύματος SOSSINOLA.
    Οι όροι και οι προϋποθέσεις που περιγράφονται παρακάτω ισχύουν για όλες τις κρατήσεις που γίνονται μέσω email και τηλεφωνικών κρατήσεων. Όλες οι αναγραφόμενες τιμές είναι σε ευρώ, ανά δωμάτιο και ανά διανυκτέρευση. Όλες οι τιμές περιλαμβάνουν όλους τους νόμιμους φόρους, ΦΠΑ.
    Στις τιμές δεν περιλαμβάνεται ο νέος «Ειδικός Φόρος Διαμονής» (Ν. 4389/2016, άρθρο 53), που τέθηκε σε ισχύ την 1η Ιανουαρίου 2018.

  • 2. ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΗ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΜΗ

  • Σύμφωνα με τον ισχύοντα Κανονισμό («Κανονισμός Σχέσεων Ξενοδόχων-Πελατών», Απόφαση της Γενικής Γραμματείας Τουρισμού και Τουρισμού υπ' αριθμ. 535813/79) του Υπουργείου Τουρισμού και Νόμος αριθ. επικύρωση της κράτησής σας, προκαταβολή 25% του συνολικού κόστους της διαμονής σας, με ελάχιστο ποσό κατάθεσης μία (1) διανυκτέρευση.
    Η επιβεβαίωση της κράτησης θεωρείται πλήρης με την παραλαβή της νόμιμης προκαταβολής. Η κατάθεση πρέπει να κατατεθεί εντός τριών εργάσιμων ημερών από τη δημοσίευση του τραπεζικού λογαριασμού του καταλύματος στον πελάτη μέσω του σχετικού μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που περιέχει τα απαραίτητα στοιχεία τραπεζικού λογαριασμού. Σε περίπτωση που η προκαταβολή δεν καταβληθεί εντός των (3) εργάσιμων ημερών, η κράτηση θεωρείται άκυρη και τα δωμάτια διατίθενται προς ενοικίαση.
    Αντίγραφο της απόδειξης κατάθεσης (κατάθεση) πρέπει να αποσταλεί στο κατάλυμα (με email) το αργότερο τρεις (3) ημέρες από την αίτηση κράτησης. Οι πληρωμές γίνονται με μετρητά, τραπεζικά εμβάσματα καθώς και με πιστωτικές κάρτες όπως Visa, Mastercard.
    Κατά την άφιξή σας πραγματοποιείται ταυτοποίηση στοιχείων, επιβεβαίωση της κράτησης και η πλήρης εξόφληση οποιουδήποτε ποσού εκκρεμεί σχετικά με την αξία της διαμονής σας. Με την πλήρη εξόφληση της αξίας της διαμονής σας θα γίνεται και η έκδοση της απόδειξης. Σε περίπτωση που επιθυμείτε έκδοση τιμολογίου παρακαλείστε να μας ενημερώσετε κατά την άφιξή σας.

  • 3. ΑΛΛΑΓΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΠΑΡΑΜΟΝΗΣ ΚΑΙ ΑΚΥΡΩΣΗΣ

  • Σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία («Κανονισμός σχέσεων ξενοδόχων – πελατών», απόφαση Γ. Γ. Ε.Ο.Τ. αρ. 535813/79, Νόμος 1652/86) σε περίπτωση που ο επισκέπτης αποφασίσει να αναχωρήσει νωρίτερα από το διάστημα που είχε συμφωνηθεί, τότε προβλέπεται αποζημίωση λόγω πρώιμης αναχώρησης, η οποία ισούται με το 50% της ημερησίας τιμής δωματίου για τον αριθμό των διανυκτερεύσεων που ακυρώνονται.
    Σας παρακαλούμε να ενημερώνετε έγκυρα το τμήμα κρατήσεων με γραπτή ή τηλεφωνική επικοινωνία για τυχόν αλλαγές ή ακυρώσεις. Σε περίπτωση ακύρωσης η πολιτική μας είναι η ακόλουθη: Για ακύρωση τουλάχιστον 21 μέρες πριν την άφιξη δεν υπάρχει οικονομική επιβάρυνση και θα σας επιστραφεί ολόκληρο το ποσόν της προκαταβολής.
    Σε περίπτωση ακύρωσης της κράτησης σε διάστημα μικρότερο των 21 ημερών πριν την προγραμματισμένη άφιξη ο επισκέπτης χρεώνεται το πρώτο βράδυ της συνολικής παραμονής με βάση τον τύπο δωματίου που είχε επιλέξει.

  • 4. ΑΦΙΞΗ - ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ

  • Παρακαλούμε τους επισκέπτες κατά την άφιξή τους να έχουν τον κωδικό κράτησης ή οποιοδήποτε έγγραφο επιβεβαιώνει την κράτηση τους, ταυτότητα ή διαβατήριο και την κάρτα που έχει γίνει η χρέωση ή η προέγκριση της κράτησης.
    Ως ώρα άφιξης ορίζεται η ώρα 14:30 και ως ώρα αναχώρησης η 11:30. Σε περίπτωση παραμονής πέρα από την ως άνω αναφερόμενη ώρα αναχώρησης και μέχρι τις 18:00, κατόπιν διαθεσιμότητας, ο επισκέπτης πρέπει να καταβάλει το 50% της αξίας της ημερήσιας διαμονής, ενώ για παραμονή πέρα από τις 18:00 απαιτείται η χρέωση ολόκληρης της αξίας της διαμονής της ημέρας αυτής, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.

  • 5. ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΑ ΖΩΑ

  • Τα κατοικίδια επιτρέπονται στις εγκαταστάσεις μας. Ο ιδιοκτήτης είναι υπεύθυνος για οποιαδήποτε ζημιά προκληθεί από το κατοικίδιο. Η υπηρεσία καθαρισμού δωματίου δεν παρέχεται εάν το κατοικίδιο βρίσκεται μέσα στο δωμάτιο χωρίς τον ιδιοκτήτη του. Δεν επιτρέπεται τα κατοικίδια να ανεβαίνουν σε κρεβάτια ή καρέκλες.

  • 6. ΚΑΠΝΙΣΜΑ

  • Δεν επιτρέπεται το κάπνισμα εντός των δωματίων όπως και σε όλους τους εσωτερικούς κοινόχρηστους χώρους του καταλύματος.

  • 7. ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΠΕΛΑΤΩΝ

  • Οι επισκέπτες παρακαλούνται να σέβονται το ωράριο κοινής ησυχίας, να συμπεριφέρονται κόσμια καθώς και να σέβονται τους άλλους ενοίκους και το προσωπικό του καταλύματος.
    Επίσης, όλοι οι ένοικοι οφείλουν να συμμορφώνονται με τους κανονισμούς του καταλύματος, ενώ το κατάλυμα διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την πρόσβαση ή να εκδιώξει, με κάθε επιφύλαξη, οποιοδήποτε άτομο, η συμπεριφορά του οποίου θεωρείται παραβατική, υβριστική ή επιλήψιμη. Σε αυτήν την περίπτωση το κατάλυμα δεν υποχρεούται να καταβάλει καμία αποζημίωση.

  • 8. ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΟΣ / ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΙ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

  • Δικαίωμα χρήσης του δωματίου έχουν μόνο ο επισκέπτης/οι επισκέπτες που έχουν καταχωρηθεί ως δικαιούχοι κατά την κράτηση του δωματίου. Αν κάποιος εξωτερικός επισκέπτης επιθυμεί να συναντήσει ορισμένο επισκέπτη του καταλύματος, η συνάντηση αυτή πρέπει να γίνεται στους κοινόχρηστους χώρους.

  • 9. ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙΣ (PARTY)

  • Για την ασφάλεια των επισκεπτών καθώς και την προστασία του καταλύματος δεν επιτρέπονται εντός των δωματίων οι κοινωνικές συγκεντρώσεις (party). Σε περίπτωση μη συμμόρφωσης και αφού προηγηθεί μία έγγραφη προειδοποίηση, θα σας ζητηθεί να φύγετε από το κατάλυμα χωρίς επιστροφή χρημάτων.

  • 10. ΖΗΜΙΕΣ ΚΑΙ ΦΘΟΡΕΣ

  • Σε περίπτωση πρόκλησης φθορών εντός του δωματίου ή στον ευρύτερο χώρο αυτού, οφειλόμενη σε δόλο ή αμέλεια, το κατάλυμα διατηρεί το δικαίωμα να προβεί σε χρέωση του ποσού της ζημίας που υπέστη, συμπεριλαμβανομένης της ζημίας λόγω διακοπής των δραστηριοτήτων του, στην πιστωτική/χρεωστική κάρτα του εγγεγραμμένου πελάτη.
    Σε περίπτωση που ο επισκέπτης δεν έχει πληρώσει με πιστωτική/χρεωστική κάρτα αλλά με μετρητά ή με άλλον τρόπο το κατάλυμα θα απαιτήσει την άμεση καταβολή του ποσού της ζημίας που υπέστη από τον επισκέπτη, αλλιώς επιφυλάσσεται παντός νομίμου δικαιώματός του.

  • 11. ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ

  • Ο επισκέπτης μπορεί να αποθηκεύσει αποσκευές στις εγκαταστάσεις μας, με αποκλειστική ευθύνη του επισκέπτη για απώλεια ή ζημιά από οποιαδήποτε αιτία. Οι αποσκευές δεν μπορούν να αποθηκευτούν για διάστημα άνω των 30 ημερών.

  • 12. ΑΝΩΤΕΡΑ ΒΙΑ

  • Το κατάλυμα δε φέρει οποιαδήποτε ευθύνη στην περίπτωση που δεν μπορεί να εκπληρώσει τις υποχρεώσεις του προς τον επισκέπτη, ολικά ή μερικά, λόγω περιπτώσεων ανωτέρας βίας (ενδεικτικά: απεργίες, πλημμύρες, θεομηνίες).

  • 13. ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ

  • Κάθε επισκέπτης είναι υπεύθυνος, καθ' όλη τη διάρκεια της παραμονής του στο κατάλυμα, για τη φύλαξη σε ασφαλές μέρος των προσωπικών του ειδών (πολύτιμα αντικείμενα, χρήματα κ.ά.).
    Σε περίπτωση απώλειας αντικειμένων, που δεν έχουν δηλωθεί στη ρεσεψιόν, η διεύθυνση και το προσωπικό του καταλύματος δε φέρουν καμία ευθύνη.

  • 14. ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΟ ΔΙΚΑΙΟ - ΛΙΠΟΙ ΟΡΟΙ

  • Οι παρόντες όροι διέπονται από το Ελληνικό δίκαιο και αποκλείστικά αρμόδια για την επίλυση οπιασδήποτε διαφοράς προκύψει από αυτούς είναι τα δικαστήρια του Βόλου.